SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

SPLETNA TRGOVINA Birdcosmetics.si 

(zadnja posodobitev: februar 2022)

Splošni pogoji poslovanja določajo način poslovanja spletne trgovine Birdcosmetics.si, določajo pogoje, ki urejajo uporabo te spletne strani in nakup izdelkov na tej spletni strani, dalje pojasnjujejo pravice in obveznosti uporabnika ter urejajo odnos med spletno trgovino Birdcosmetics.si in kupcem ter so sestavni del kupoprodajne pogodbe med prodajalcem in kupcem. S sklenitvijo kupoprodajne pogodbe kupec potrjuje, da se je seznanil s splošnimi pogoji poslovanja in se z njimi strinja. 

Pozivamo vsakega uporabnika spletne trgovine Birdcosmetics.si, da si skrbno prebere Splošne pogoje poslovanja, z zavedanjem, da vsakega uporabnika pri naročanju izdelkov zavezujejo ti pogoji. 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Birdcosmetics.si so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o obligacijskih razmerjih, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Uredbo GDPR, Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. 

Upravitelj si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev, delnih ali v celoti, brez kakršnekoli najave. Spremembe veljajo od trenutka objave.

 

NAŠI PODATKI

S spletno trgovino Birdcosmetics.si upravlja Bird cosmetic, distribucija kozmetike, Časlav Lazić s.p., Podpeška cesta 151, 1351 Brezovica pri Ljubljani matična številka: 8625425000, davčna številka: 14356562, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja, torej prodaje izdelkov preko te spletne strani (v nadaljevanju: prodajalec).

Prodajalec je dosegljiv na kontaktnem elektronskem naslovu: distribucija@birdcosmetics.si ter na telefonski številki: 069 755 525.

 

VAŠI PODATKI

Informacije ali osebni podatki, ki nam jih posredujete ob uporabi te spletne trgovine, se obdelujejo v skladu s Politiko varstva podatkov. Pri uporabi te spletne strani in spletne trgovine potrjujete, da so vse informacije in podatki, ki jih boste podali, resnični in ustrezajo dejanskemu stanju.

V kolikor kupec, pri oddaji naročila ne posreduje vseh podatkov, ki jih prodajalec potrebuje, kupec ne more oddati naročila.

Pri oddaji naročila v tej spletni trgovini kupec potrjuje, da je star 18 let ali več in ima po zakonu pravico sklepati pogodbo. 

 

VARNOST POSLOVANJA IN PRAVNA NAČELA

Upravitelj te spletne trgovine uporablja ustrezna tehnološka in programska orodja za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov in plačil. Spletna trgovina je zaščitena s SSL certifikatom (kriptografski protokol). Slednji omogoča varno komunikacijo na medmrežju, primeroma pri brskanju po spletu in med e-poštnim komuniciranjem, kjer se pojavlja potreba po prenosu podatkov zaupne narave (npr. Osebni podatki in številke kreditnih kartic). Za varno obdelavo plačila s plačilnimi in kreditnimi karticami upravitelj spletne strani uporablja »Stripe« (več na: https://stripe.com/en-si/guides/strong-customer-authentication), ki ustreza najnovejšim varnostnim pravilom in pogojem za varno poslovanje na spletu. 

Prodajalec spoštuje:

-načelo zakonitosti in poštenosti pri upravljanju spletne strani in prodaji izdelkov,

-načelo jasnosti in s temi pogoji poslovanja jasno in razumljivo obvešča kupce o njihovih pravicah,

-načelo sorazmernosti pri obdelavi osebnih podatkov, pri čemer obdeluje le tiste, ki so po obsegu primerni glede na namene, za katere se zbirajo in po potrebi nadalje obdelujejo,

- in ravna v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in pri izpolnjevanju svojih obveznosti upošteva skrbnost dobrega strokovnjaka.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku spletne trgovine vselej na voljo:

*podatki o identiteti prodajalca (ime in sedež podjetja ter številka registra, kjer je s.p. vpisan),

*kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem,

*informacije o bistvenih značilnostih izdelkov iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami,

*informacije o dostopnosti izdelkov iz ponudbe spletne trgovine,

*način in pogoji dostave izdelkov, vključno s stroški ter rokom dostave,

*informacije o načinu plačila,

*časovna veljavnost ponudbe ter pogoji in roki za odstop od ponudbe,

*informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika,

*informacije v zvezi s pritožbenim postopkom.

 

POLITIKA ZASEBNOSTI

Podjetje Bird cosmetics, Časlav Lazić s.p. kot upravljalec osebnih podatkov, obiskovalce spletne strani ter potrošnike, seznanja o načinu in obsegu obdelave osebnih podatkov, vključno z obsegom vaših pravic, povezanih z obdelavo osebnih podatkov. Slednje je skladno z Uredbo Evropskega parlamenta in Sveta 2016/679 z dne 27.4.2016 o varstvu posameznikov v skladu z obdelavo osebnih podatkov in o prostem pretoku teh podatkov (v nadaljevanju: Uredba). 

Osebni podatki so upravljalcu na razpolago zaradi obiska spletne strani, kot tudi zaradi izvedenega nakupa blaga ter uporabe storitev (npr. naročilo blaga v spletni trgovini, reklamacija blaga, telefonski klic na kontaktni naslov zaradi izvedbe naročila, ipd.). 

Glede na namen obdelave, upravljalec obdeluje določene podatke, odvisno od posameznega primera in sicer:

  • Podatke o vaši identiteti (ime, priimek, jezik in država iz katere poteka vaša interakcija z nami, kontaktni podatki, itd.)
  • Finančni podatki in transakcije (podatki o vašem plačilu ali bančni kartici, o vaših nakupih, naročilih, vračilih, ipd)
  • Povezava, geografska lokacija in podatki o brskanju
  • Informacije o vaših okusih in željah. 

Pravno podlago za obdelavo vaših podatkov imamo iz več razlogov, pri čemer je glavni razlog v izpolnitvi sklenjene prodajne pogodbe, ko potrošnik opravi nakup ali uporabi katero koli našo storitev.

Vaše podatke uporabljamo tudi iz drugih razlogov: za upravljanje vaše uporabniške registracije na platformi, za pomoč strankam, za potrebe trženja, za analizo uporabnosti in kakovosti. 

Vaše podatke delimo s ponudniki storitev, ki nam nudijo pomoč ali podporo in sicer:

*z dostavno službo DPD delimo podatek o osebnem imenu, naslovu ter telefonski številki kupca zaradi dostave.

* s spletno platformo SHOPIFY delimo vse osebne podatke, ki jih zahteva spletni obrazec za izvedbo naročila ter vse podatke vnešene v kontaktni obrazec.

*z Metakocka spletnim računovodskim programom delimo podatek o osebnem imenu, naslovu, e-poštnem naslovu ter telefonski številki kupca zaradi izstavitve računa.

*s Stripe plačilno platformo za varno plačevanje prek spleta delimo podatke plačilne kartice in podatke o imetniku kartice zaradi plačila. 

Čas hrambe vaših podatkov je odvisen od namena, za katerega jih obdelujemo in kolikor časa je to potrebno za doseganje zadevnega namena. Po poteku časa jih bo upravljalec shranil in zaščitil za obdobje, v katerem lahko pride do zahtevka zaradi njihove obdelave, v skladu z veljavno zakonodajo. Ko vsak od potencialnih zahtevkov zastara, bo upravljalec vaše podatke izbrisal. 

Kot obiskovalec in uporabnik naše spletne strani imate pravico dostopati, popravljati ali izbrisati svoje osebne podatke. V določenih primerih imate tudi druge pravice, na primer, do ugovora do uporabe vaših podatkov ali do njihove prenosljivosti.

Dano soglasje za obdelavo vaših osebnih podatkov, v kakršen koli namen, lahko kadarkoli umaknete.

Upravljalec se zavezuje vaše podatke ohraniti kot zaupne in vam zagotavlja uveljavitev vaših pravic na brezplačni način.

Zahteva za izbris vseh sporočenih osebnih podatkov se uveljavi z elektronskim sporočilom na elektronski naslov distribucija@birdcosmetics.si ali kot prijavljen registriran uporabnik pod povezavo >Zasebnost in GDPR<.

Spletna analiza - Google Analytics

Google Analytics uporabljamo za analizo in redno izboljševanje uporabe naše spletne strani. S pomočjo pridobljenih statističnih podatkov lahko izboljšamo našo ponudbo in jo naredimo bolj zanimivo za vas kot uporabnika. Hkrati pridobimo informacije o funkcionalnosti našega spletnega mesta (na primer za zaznavanje težav z navigacijo).

V konfiguraciji Google Analytics smo zagotovili, da Google prejme te podatke kot obdelovalec, in zato teh podatkov ne sme uporabljati za lastne namene. Konfiguracija oglaševalskih funkcij storitve Google Analytics ni odvisna od tega in je opisana v ustreznem spodnjem razdelku, pod pogojem, da se uporablja tudi na tem spletnem mestu.

Ta spletna stran uporablja Google Analytics, storitev spletne analize podjetja Google, Inc. (»Google«). Storitev Google Analytics uporablja posebno obliko piškotka, ki je shranjen na vašem računalniku in omogoča analizo vaše uporabe spletne strani. Informacije o uporabi spletne strani, ki jih zbere piškotek, se praviloma prenesejo na Googlov strežnik v ZDA in se na njem shranijo.

Radi bi poudarili, da je bila storitev Google Analytics na tej spletni strani razširjena tako, da vključuje kodo »gat._anonymizeIp();«, ki zagotavlja anonimno zbiranje naslovov IP (tako imenovano IP-maskiranje). Z anonimizacijo IP-ja na tej spletni strani bo na območju EU in drugih držav pogodbenic Evropskega gospodarskega prostora Google skrajšal vaš IP-naslov. Samo v izjemnih primerih se na Googlov strežnik v ZDA prenese celoten IP-naslov in se tam skrajša. Google upošteva določila zasebnostnega ščita EU–ZDA, (https://www.privacyshield.gov/EU-US-Framework).

Google uporablja te informacije v našem imenu za analizo vaše uporabe te spletne strani, da lahko izdela poročila o aktivnostih na spletni strani in zagotovi dodatne storitve, povezane z uporabo spletne strani in uporabo interneta. Google lahko te informacije posreduje tretjim osebam, če to zahteva zakon ali če te tretje osebe obdelujejo podatke v Googlovem imenu. Naslov IP, ki ga posreduje vaš brskalnik v sklopu storitve Google Analytics, ni združen z nobenimi drugimi Googlovimi podatki. 

Facebook / Instagram shopping

Da bi izboljšali uporabniško izkušnjo in dostopnost naših produktov je spletna trgovina povezana z našimi profili na Instagram-u in Facebook-u. Pri dostopanju do trgovine preko omenjenih platform veljajo njihovi splošni pogoji. Več na: https://www.facebook.com/communitystandards/ in https://www.facebook.com/terms

 

POSTOPEK SKLENITVE KUPOPRODAJNE POGODBE - NAROČILO

1. Prodajalec z umestitvijo posameznih izdelkov v spletni trgovini poda povabilo k oddaji ponudbe oziroma predlog za sklenitev kupoprodajne pogodbe, ki se šteje za sklenjeno  v trenutku oddaje naročila s strani kupca, s klikom na povezavo »dokončaj naročilo« ali »plačaj zdaj«. 

2. Izdelki v spletni trgovini so ustrezno označeni z imenom, praviloma je prikazano z besednim opisom, ki vsebuje podatke o uporabljenih materialih ali drugih značilnosti izdelka; če je izdelek pakiran v različnih količinah (npr. 30ml ali 50ml) ali različnih lastnosti glede na uporabo (npr. prilagojen za poseben tip kože), lahko kupec izbere količino ali vrsto izdelka, preden izdelek naloži v »dadaj v košarico« ali kupi z povezavo »kupite zdaj«.

3. Kupec izbere izdelek, upoštevajoč vse parametre pri izdelku, in doda izdelek v košarico s klikom na gumb »dodaj v košarico«. V okviru postopka naročanja izdelkov se kupec lahko vrača na posamezne korake nakupa zaradi dodajanja izdelkov, pregledovanja in morebitnih popravkov napak v naročilu.

4. Dokler kupec ne zaključi postopka naročanja s klikom na povezavo »dokončaj naročilo« ali »plačaj zdaj«, s čimer naročilo postane zavezujoče, lahko kupec v katerikoli fazi naročanja izdelkov naročanja prekliče, s prekinitvijo zgoraj opisanih korakov, ki vodijo do naročila izdelkov in zapusti spletno stran.

5. Po odpošiljanju zavezujočega naročila, s klikom na gumb »oddaj naročilo« ali »plačaj zdaj«, prejme kupec na svoj e-naslov, ki ga je navedel v naročilu, potrditev naročila, ki bo vsebovalo številko naročila in povzetek podatkov o informacijah o uporabniku (naslov za dostavo, naslov za pošiljanje računa, način pošiljanja in način plačila).

6. V zvezi s posameznim naročilom izdelkov lahko prodajalec pokliče kupca na telefonsko številko, če jo kupec navede pri vnosu naročila in sicer v zadevah, povezanih z izpolnitvijo kupoprodajne pogodbe. Kupoprodajna pogodba se torej sklene preko spletne trgovine, z uporabo sredstev za komuniciranje na daljavo.

7. Naročilo kupca se po potrditvi naročila arhivira kot sklenjena kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem za namen izpolnitve in evidenc ter je kupcu na razpolago po prijavi v njegov uporabniški račun. Kupec lahko prekliče naročilo oziroma prekliče svoj predlog za sklenitev kupoprodajne pogodbe brez kakršnihkoli sankcij, vse do trenutka odpošiljanja blaga. Kupec mora preklic naročila prodajalcu sporočiti po e-pošti.

Prav tako je spreminjanje naročila in popravljanje morebitnih napak mogoče do trenutka izročitve izdelkov za odpremo.

 

RAZPOLOŽLJIVOST IZDELKOV

Vsa naročila izdelkov so odvisna od njihove razpoložljivosti. V primeru težav v zvezi z dobavo izdelkov ali odsotnostjo zaloge za posamezni izdelek, vas bo prodajalec o tem ustrezno in pravočasno obvestil.

Prodajalec si pridržuje pravico, da s spletne trgovine kadarkoli odstrani kateri koli izdelek ter odstrani ali spremeni katero koli vsebino. Vsled te pravice prodajalec ne nosi nobene odgovornosti do kupca ali katere koli tretje osebe. 

Prodajalec sprejema zavezo v najkrajšem času obdelati vsa naročila, razen v primeru izjemnih okoliščin (npr. Naročila, prejeta v določenem času izčrpajo razpoložljivost blaga na zalogi), ki prodajalca prisilijo k zavrnitvi obdelave naročila. V tovrstnih primerih prodajalec kupca nemudoma o tovrstni okoliščini ustrezno in pravočasno obvesti ter v posledici ne nosi nikakršne odgovornosti do kupca.

 

CENA

Cena izdelka je takšna, kot je v vsakem trenutku določena na spletni strani birdcosmetics.si, razen v primeru očitne napake.  Čeprav si prodajalec na vse načine prizadeva zagotoviti, da so cene, prikazane na spletni strani pravilne, lahko pride do napake. 

Če prodajalec odkrije napako v ceni katerega koli izdelka, ki ga je kupec naročil, bo o tem kupca obvestil, z njim stopil v stik v najkrajšem možnem času, pojasnil napako, predstavil pravilno ceno in kupcu zagotovil možnost, da naročilo potrdi ali odpove. Če prodajalec s kupcem ne more stopiti v stik, naročila ne bo obdelal, temveč se bo naročilo smatralo za odpovedano in vsi morebiti plačani zneski bodo kupcu vrnjeni. 

Če kupec opazi katero koli nepravilno ceno izdelka, če je napaka v ceni očitna in jasna ter lahko kupec ceno prepozna kot nepravilno, je dolžan o tem prodajalca obvestiti. 

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih in vključujejo DDV, ne vključujejo pa stroškov dostave (4,18 EUR za nakup do 29,99 EUR, brezplačna dostava za nakup 30,00 EUR ali več), ki so dodani skupni ceni v zadnjem koraku izvedbe nakupa.

Cena, navedena pri posameznem izdelku, velja v trenutku oddaje naročila in je zavezujoča za prodajalca in kupca. Cena ne bo spremenjena niti v primeru, če prodajalec naknadno prilagodi višino cene izdelka ali izvede akcijo z znižanjem cene izdelka. 

Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cene izdelkov, ki je v prodajni ponudbi spletne trgovine in izvajanja reklamnih akcij z znižano ceno, vse v skladu z veljavnimi pravnimi predpisi. 

 

NAČINI PLAČILA

Prodajalec omogoča kupcu naslednje načine plačila: 

*po povzetju

Po izbiri opcije »plačilo po povzetju« in oddaji naročila bo kupec na elektronski naslov prejel potrdilo o prejemu naročila, nato pa sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupec plača kupnino za naročeni izdelek dostavljavcu ob prevzemu, v gotovini ali s plačilno kartico. 

*s kreditno kartico

Po izbiri opcije plačila »kreditna kartica« in oddaji naročila bo kupec na elektronski naslov prejel potrdilo o prejemu naročila, nato pa sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupnino za naročeni izdelek kupec plača tako, da vpiše potrebne podatke o kreditni kartici, katero bo prodajalec bremenil za znesek nakupa. V primeru plačila s kreditno kartico, mora biti plačnik (podatki v profilu uporabnika) ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne ali kreditne kartice. V primeru plačila s kreditno kartico, po oddaji naročila, ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila. 

*s Pay Pal

Po izbiri opcije plačila »Pay Pal« in oddaji naročila bo kupec na elektronski naslov prejel potrdilo o prejemu naročila, nato pa sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupnino za naročeni izdelek kupec plača tako, da vpiše potrebne podatke o Pay Pal uporabniškem računu, katerega bo prodajalec bremenil za znesek nakupa. V primeru plačila s Pay Pal po oddaji naročila, ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila. 

Prodajalec kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Kupec izrecno dovoljuje, da prodajalec račun izda v elektronski obliki. Vendar pa lahko kupec, brez oklevanja pošlje zahtevo prodajalcu, da želi prejeti papirnati izvod računa; v tem primeru bo prodajalec račun izdal v papirju in ga poslal na naslov kupca.

 

DARILNI BON

Darilni bon je darilna kartica, ki ga prodajalec, proti plačilu, pošlje kupcu v fizični ali elektronski obliki, praviloma naslednji dan, po izvedenem plačilu kupca. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko). Prodajalec ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup preko spletne trgovine birdcosmetics.si. 

Darilni bon je mogoče kupiti v spletni trgovini; zanj veljajo enaka določila splošnih pogojev poslovanja, kot za nakup drugih artiklov. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od njegove izdaje, razen v primeru, ko je na bonu označeno drugače. V primeru, da darilni bon  potrebujete nemudoma se za pomoč lahko obrnete na elektronski naslov distribucija@birdcosmetics.si

Menjava darilnega bona za gotovino ni mogoča. Bon je unovčljiv le enkratno in v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti enaka ali višja od vrednosti darilnega bona. 

Navodila za uporabo darilnega bona:

Kupec izbere izdelke, ki jih želi kupiti in jih doda v košarico. V spletni blagajni nato kupec v polje »darilni bon« vpiše 8 mestno kodo darilne kartice in klikne »uporabi darilni bon«. Vrednost darilnega bona se kupcu odšteje od končnega zneska, navedenega za plačilo.

 

KODE ZA POPUST

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Birdcosmetics.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu ali drugih medijih. Koda za popust prinaša različne ugodnosti, v vsebini, kot so vsakokrat navedene.

Vsaka koda za popust je časovno omejena ter jo je potrebno uporabiti v vsakokrat določenem časovnem roku, sicer je neveljavna. 

Uporaba kode za popust

Kupec izbere izdelke, ki jih želi kupiti in jih doda v košarico. V spletni blagajni v polje »promocijska koda« vpiše kodo za popust in zaključi nakup, pri čemer se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene naročila kupca. Ostane znesek za plačilo, katerega je potrebno poravnati.

Za posamezni nakup je mogoče uveljaviti le eno kodo za popust. 

 

DOSTAVA IN DOBAVNI POGOJI

Ob upoštevanju razpoložljivosti in razen v izrednih okoliščinah, si bo prodajalec prizadeval naročilo obdelati v dveh delovnih dneh od dneva oddaje naročila, tj. sklenitve kupoprodajne pogodbe. Če je kupec izbral kot način plačila predplačilo z brezgotovinskim nakazilom, se kupljeni izdelki odpošljejo v dveh delovnih dneh od datuma prejema kupnine na bančnem računu prodajalca. 

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih, ne vključujejo pa stroškov dostave (4,18 EUR za nakup do 29,99 EUR, brezplačna dostava za nakup 30,00 EUR ali več), ki so dodani skupni ceni v zadnjem koraku izvedbe nakupa.

Predvideni dobavni rok za kupljene izdelke je 4-5 delovnih dni, pri čemer se le-ti lahko spremenijo glede na dobavne roke in zasedenost dostavne službe. 

Za namene teh Splošnih pogojev poslovanja se razume, da je bila dostava opravljena oziroma je bilo naročilo dostavljeno takoj, ko kupec ali tretja oseba, ki jo je kupec navedel, fizično prevzame kupljene izdelke, kar se dokazuje s podpisom prejema naročila na dogovorjenem naslovu dostave. 

Tveganja za izdelek postanejo odgovornost kupca od trenutka dostave, kot je navedeno v nadaljevanju. Kupec postane lastnik kupljenega izdelka, ko prodajalec prejme plačilo vseh dolgovanih zneskov, vključno s stroški dostave.

 

NEZMOŽNOST DOSTAVE

V kolikor vašega naročila ne moremo dostaviti na posredovani naslov, bo le-to vrnjeno v naše skladišče, če ni dogovorjeno drugače (npr. ob vašem izrecnem navodilu, da dostavo pustimo na varnem mestu). V tem primeru Vam bo dostavljavec pustil obvestilo, s pojasnilom, kje se vaše naročilo nahaja in kaj morate storiti, da se vam ponovno dostavi. 

Če po 15 dneh od datuma, ko je vaše naročilo na voljo za dostavo, naročila ni bilo mogoče dostaviti iz razlogov na vaši strani oz. jih ne gre pripisati prodajalcu, bo nastopila posledica odpovedi pogodbe in bo pogodba prenehala.

Kot posledica prenehanja pogodbe vam bomo vrnili vsa plačila, ki smo jih prejeli od kupca, najkasneje v roku 14 dni od dneva, na katerega po našem mnenju pogodba prenehala. Pri tem je kupec dolžan upoštevati, da lahko zaradi transporta, ki izhaja iz prekinitve pogodbe nastanejo dodatni stroški, katere ima prodajalec pravico prenesti na kupca. 

 

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Prodajalec se zavezuje kupcu izročiti izdelek v skladu s pogodbo in je odgovoren za stvarne napake na izdelkih, ki se prodajajo preko te spletne strani in spletne trgovine, skladno z določbami Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijskim zakonikom. 

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki ji je izdelek imel takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste napake, ki se pokažejo po tem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. 

Šteje se, da je napaka na izdelku obstajala že v času dostave oziroma izročitve izdelka kupcu, če se pojavi v roku 6 mesecev od dostave oziroma izročitve. Kupec ima pravico uveljavljati stvarno napako na način, da prodajalca obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. V pisnem obvestilu je kupec dolžan prodajalcu opisati napako in, po potrebi, prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. V roku 8 dni bo prodajalec odgovoril na prejeto obvestilo (vključno s tem ali je stvarna napaka na izdelku sporna ali ne) ter v primeru, da stvarna napaka na izdelku ni sporna, rešil kupčev zahtevek. 

Skladno z veljavno zakonodajo je napaka stvarna če (i) izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali primer, (ii) če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ste jo kupili, ki pa je prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, (iii) če izdelek nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane, (iv) če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Pri tem se primernost izdelka za normalno rabo presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju kakršnih koli izjav prodajalca o značilnostih izdelka, podanih zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na izdelku samem. 

Če kupec pravilno obvesti prodajalca o napaki, ima pravico zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima kupec pravico do povračila škode. Pravice kupca ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko ste prodajalca obvestili o stvarni napaki. 

Izdelki se smatrajo za skladno s pogodbo, če (i) se ujemajo z našim opisom in imajo lastnosti, ki jih je prodajalec predstavil na spletni strani, (ii) so primerni za običajno uporabo izdelkov iste vrste, in (iii) ponujajo običajno kakovost in značilnosti, ki bi jih razumno pričakovati od izdelka iste vrste.

 

POLITIKA VRAČANJA IZDELKOV

  1. Pravica prodajalca do odstopa od pogodbe

Prodajalec lahko odstopi od kupoprodajne pogodbe, sklenjene s kupcem, v primeru, da se naročeni izdelek ne izdeluje ali dobavlja več, kot tudi v primeru očitne napake pri spletno določeni ceni izdelka (tj. očitno drugačna cena, kot je običajna za takšen tip/vrsto izdelka).

Prodajalec ima pravico odstopiti od pogodbe v kolikor Kupec ne izvede plačila z brezgotovinskim nakazilom v enem delovnem dnevu od datuma podaje naročila oziroma sklenitve kupoprodajne pogodbe. 

  1. Sporazumno prenehanje kupoprodajne pogodbe

Tako prodajalec, kot kupec lahko, kadar koli od trenutka sklenitve pogodbe, do trenutka odpošiljanja izdelka s strani prodajalca, predlagata sporazumno prenehanje kupoprodajne pogodbe. Slednja preneha veljati v trenutku, ko druga stranka pisno potrdi podani pisni predlog za sporazumno prenehanje kupoprodajne pogodbe. 

  1. Zakonska pravica do odstopa od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec, ki sklepa pogodbo kot potrošnik, do odstopa od kupoprodajne pogodbe in sicer v roku 14 dni od dneva prevzema izdelka oziroma dostave, brez navedbe razloga za svojo odločitev.

Za uveljavitev pravice do odstopa mora kupec najpozneje 14 dni od prevzema blaga posredovati pisno obvestilo prodajalcu in sicer s priporočeno poštno pošiljko na naslov Bird cosmetics, distribucija kozmetike, Časlav Lazić s.p., Podpeška cesta 151, 1351 Brezovica pri Ljubljani ali na elektronski naslov distribucija@birdcosmetics.si. 

Učinki odstopa od pogodbe

Ko kupec odstopi od pogodbe bo prodajalec, brez nepotrebnega odlašanja, v vsakem primeru pa v 14 dneh od dneva, ko je bil obveščen o odločitvi kupca, vrnil vsa plačila, ki jih je prejel od kupca. Takšno vračilo bo prodajalec izvedel z uporabo istega načina plačila, kot ga je uporabil kupec za prvotno transakcijo. V nobenem primeru kupec zaradi takšnega vračila ne bo trpel nobenih stroškov.

Ne glede na navedeno pa ima prodajalec pravico zadržati vračilo plačila, dokler izdelka ne prejme nazaj, ali dokler kupec ne predloži pisnega dokazila, da je izdelek poslal nazaj na prodajalčev naslov, ali dokler kupec ne sporoči, da je izdelek vrnil po kurirju, dostavni službi. 

Skladno z določbo 43.d člena ZVPot nosi kupec, pri odstopu od kupoprodajne pogodbe, stroške, ki so povezani z vračilom izdelka. 

Vrnjeni izdelek ne sme kazati znakov uporabe, ne sme biti poškodovano in mora biti celovito (vključno z embalažo). Kupec je odgovoren za katero koli zmanjšano vrednost izdelka, do katerega je prišlo zaradi ravnanja z izdelkom v nasprotju z zahtevanim ravnanjem, glede na njegov značaj in lastnosti. 

Kupec mora izdelek, skupaj z dobavnico poslati prodajalcu na naslov Bird cosmetics, distribucija kozmetike, Podpeška cesta 151, 1351 Brezovica pri Ljubljani. 

 

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Prodajalec si, kot upravitelj spletne strani in spletne trgovine, pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje, zaradi tehničnih težav ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine.

V primeru tehničnih težav na spletni strani si prodajalec pridržuje pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil bo prodajalec kupce v najkrajšem času obvestil ter jih poučil in seznanil z nadaljnjimi koraki.

Kupci so dolžni sami poskrbeti in zagotoviti ustrezno zaščitno opremo pred samim dostopanjem do spletne trgovine in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). 

 

GARANCIJA

Artikli, ki jih prodajalec prodaja v tej spletni trgovini imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali na računu. 

 

AVTORSKE PRAVICE

Vsebine in besedila na spletni strani prodajalca je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med prodajalcem in kupcem, razen, le je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov. 

 

FOTOGRAFIJE IN AVDIOVIZUALNA DELA NA SPLETNI STRANI

Vse slike, video posnetki in druga avdiovizualna dela, ki so objavljena na spletni strani so avtorsko delo prodajalca in jih je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med prodajalcem in kupcem, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov. 

 

PRIPOMBE, PREDLOGI, PRITOŽBE IN REKLAMACIJE

Pripombe in predlogi kupca so vedno dobrodošli. Naprošamo, da morebitna vprašanja, pritožbe ali reklamacije pošljete preko našega kontaktnega obrazca ali na e-poštni naslov distribucija@birdcosmetics.si.

Pritožbe in reklamacije, poslane na našo službo storitev za stranke bodo obdelane kakor hitro mogoče in v zakonsko določenem roku. 

Če kupec meni, da so mu bile kršene pravice, lahko svojo pritožbo, z namenom izvensodne rešitve spora, naslovi na e-poštni naslov naveden zgoraj.

 

ZAVEZUJOČA NARAVA SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja veljajo za vse kupce spletnega mesta birdcosmetics.si ter za vse pravne posle, ki se sklepajo na tej spletni strani, na njihovi podlagi, preko spletnega mesta prodajalca.

Splošni pogoji poslovanja so sestavni del naročila kupca, pri čemer kupec pred izvedbo naročila potrdi seznanitev in strinjanje z njimi.

 

REŠEVANJE SPOROV

Morebitne medsebojne spore med prodajalcem in kupcem obravnavajo in rešujejo sodišča splošne pristojnosti.

 

Košarica

Vsa razpoložljiva zaloga je v košarici

Vaša košarica je trenutno prazna.